Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  Twitter  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Facebook  

 

 Stel jezelf voor: Wie is Noekie?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noekie

Noekie


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tienen

Stel jezelf voor: Wie is Noekie? Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf voor: Wie is Noekie?   Stel jezelf voor: Wie is Noekie? I_icon_minitimewo nov 16, 2011 9:05 am

Hoi, ik ben Noekie en woon in vlaams-brabant. Ben geboren op 30september1993, en al vanaf klein meisje verliefd op paarden. Ik ben in het bezit van een 7 jarige haflinger dame Siska, die dol is op springen. Eigenwijs, maar vooral heel lief en werkwillig is. Momenteel ben ik werkloos, heb twee jaar opleiding gedaan via leercontract als administratief medewerkster. En ben waarschijnlijk nog van plan om een opleiding te doen.

Verder hou ik me bezig met de paarden, fotografie, dansen, en internet. Ook het bewerken van filmpjes, en foto's.




Stel jezelf voor: Wie is Noekie? 302000_159473740816890_100002627946813_246433_1146175688_n

Groetjes!

Terug naar boven Ga naar beneden
Dubstep
Technisch beheer
Dubstep


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 06-11-11
Woonplaats : antwerpen

Stel jezelf voor: Wie is Noekie? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor: Wie is Noekie?   Stel jezelf voor: Wie is Noekie? I_icon_minitimevr nov 18, 2011 1:50 pm

Welkom op iHorse !


Veel plezier
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ihorse.actieforum.com
 
Stel jezelf voor: Wie is Noekie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stel je voor-
Ga naar: