Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  Twitter  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Facebook  

 

 Stel je voor: Hoi, ik ben Ann

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
AnnS




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 12-11-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : Vichte

Stel je voor: Hoi, ik ben Ann Empty
BerichtOnderwerp: Stel je voor: Hoi, ik ben Ann   Stel je voor: Hoi, ik ben Ann I_icon_minitimezo nov 13, 2011 10:12 am

Hoi, ik ben Ann en zal kort toelichten wat mijn relatie met paarden is.
Als kind was ik al gefacineerd door dieren. In de lagere school mocht ik van mijn moeder, na lang aandringen en een goed rapport op school, eindelijk naar de manege een sportkamp volgen. Het was net een droom! Very Happy Daarna ben ik nog lessen gaan volgen, maar mijn spaargeld verdween als sneeuw voor de zon en weg was mijn droom. Crying or Very sad
Ik ben 15 jaar lang niet meer terug gegaan.
Mijn zus was gestart met lessen en vroeg of ik eens wilde komen kijken. Eens terug thuis zei ik tegen mijn man:" Ik ga terug rijden!" sunny
Na 11 jaar wekelijks te rijden met manegepaarden kwam het voorstel van mijn man dat als ik stalling dicht bij huis vond, beter een eigen paard kon kopen. En ja hoor, stalling heb ik inderdaad gevonden. En dan de zoektocht Question Ik was op zoek naar een grote zwarte run en ben uiteindelijk thuis gekomen met een negen jarige voskleurige merrie.
Nu, 6 jaar later zijn we nog altijd samen, we hebben een hele weg afgelegd met bloed, zweet en tranen, wat een klein boek op zich is.
Mijn paard is de spiegel van mijn ziel, ze is mijn beste vriendin die innerlijke rust brengt (zelfs als ze zelf hypernerveus is) en die wil ik voor geen goud inruilen voor een ander Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Dubstep
Technisch beheer
Dubstep


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 06-11-11
Woonplaats : antwerpen

Stel je voor: Hoi, ik ben Ann Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor: Hoi, ik ben Ann   Stel je voor: Hoi, ik ben Ann I_icon_minitimevr nov 18, 2011 1:50 pm

Welkom op iHorse !

Terug naar boven Ga naar beneden
https://ihorse.actieforum.com
 
Stel je voor: Hoi, ik ben Ann
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik stel me even voor: Bogirl
» Stel jezelf voor: Wie is Noekie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Stel je voor-
Ga naar: